دانلود QTranslate v3.5.1 نرم افزار مترجم متن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


در پست امروز وبسایت دنیای بازی دات لوکسبلاگ دات کام  ،نرم افزاری قدرتمند جهت ترجمه ی متون مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "QTranslate" نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.
 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....
 
http://donyayebazi.net

دانلود SolidThinking Evolve v9.0 نرم افزار تخصصی رشته مهندسی مکانیک
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 
مهندسی مکانیک شاخه ‌ای از مهندسی است که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سر و کار دارد. همچنین این رشته در ارتباط نزدیک با ماشین هایی است که کارهای متنوع بسیار و یا تبدیل انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به انرژی حرکتی انجام می‌دهند.در پست امروز وبسایتمیهن دانلود، یکی از بهترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ شاخه ساخت و تولید را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. نرم افزار "SolidThinking" از دسته نرم افزار های CAID مخفف (Computer Aided Industrial Design) می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید محصولاتی مانند خودرو، ساعت، بطری، جواهر و گوشی های همراه را طراحی کنید. مدل سازی سه بعدی و رندرینگ این نرم افزار بر اساس منحنی های NURBS می باشد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های خود را در قالب انیمیشن ذخیره کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

http://donyayebazi.net

دانلود Opera 12.01.1532 Final نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 
اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید. http://donyayebazi.net

تبلیغات
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

هر گونه تبلیغات در donyayebazi پزیرفته می شود

توجه داشته باشید که پیج رنک این سایت بالای 3 میباشد

تبلیغات

ارتباط با ما :

ایمیل:hamidtavakol@ymail.com

آی دی یاهو مسنجر : hamidtavakol

http://donyayebazi.net

دانلود نرم افزار Ultimate Backup Pro v2.0.1 برای آندروید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Ultimate Backup نرم افزاری است که تمامی برنامه های پرفروش و مطرح در زمینه مدیریت برنامه های نصب شده بر روی گوشی را در خود ترکیب نموده است!

تمامی ویژگی های کلیدی و کاربردی از نرم افزارهایی نظیر Titanium Backup، Advanced Task Manager، MyBackup، App 2 SD را تنها در یک نرم افزار با ظاهری فوق العاده و شیک داشته باشید.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار Ultimate Backup Pro v2.0.1 برای آندروید

برای دانلود نرم افزار و دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

http://donyayebazi.net

Autodesk Maya 2013 - دانلود مایا 2013
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

نرم افزار - گرافیک

نرم افزاری که امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی آن را داریم نرم افزار Autodesk Maya 2013 می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های انیمیشن سازی و سه بعدی سازی است. نرم افزار Maya 2013 مختص طراحی انیمیشن های ۳ بعدی، ساخت جلوه های ویژه، ساخت بازی و عملیات جلوه های ویژه بعد از ساخت فیلم است. نرم افزار مایا 2013 با داشتن ابزار انیمیشن سازی، مدل سازی، شبیه سازی، rendering (تکرار شونده) و ... شما را در اصلی ترین وظیفه ی این نرم افزار گرافیکی که سه بعدی سازی و ساخت جلوه های ویژه می باشد یاری می رساند.
دانلود مایا 2013 به تمام احتیاجات و تقاضا های کاربران توجه کرده است و سعی بر آن داشته تا تمام نیاز های کاربران را برطرف سازد. نرم افزار Maya 2013 دارای قابلیت ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder, 3DS Max و Toxik را نیز دارد که این ویژگی بسیار می تواند به کاربران کمک کند. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین نسخه نرم افزار مایا 2013 را از سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم دریافت کنید.

Autodesk Maya 2013 - دانلود مایا 2013

قابلیت های اصلی نرم افزار مایا 2013

  • قابلیت جدید Maya nHair برای ایجاد خیره کننده و بسیار واقع بینانه ی و دینامیک مبتنی بر منحنی
  • قابلیت جدید Bullet Physics برای ایجاد و طراحی بدن انسان با حالات مختلف پوست (نرم - سفت - سخت)
  • قابلیت Viewport 2.0 Enhancements برای ارزیابی خوب و سریع کار و ایجاد خلاقیت در کار
  • اضافه شدن Node Editor جدید برای ایجاد، ویرایش و اشکال زدایی سریع و آسان
  • امکان ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder, 3DS Max و Toxik
  • یکپارچه سازی برنامه مایا با تکنولوژی Framework
http://donyayebazi.net